Het is lastig om een effectieve spellingles te geven waarbij al je leerlingen succeservaringen opdoen en optimaal leren. Zeker in een klas met grote niveauverschillen tussen leerlingen. Waaruit bestaat een effectieve spellinginstructie? Hoe kun je nagaan of je leerlingen de instructie begrijpen? En welke feedback helpt je leerlingen om goed te leren spellen?
Zorg voor kwalitatief hoogwaardige spellinglessen voor al je leerlingen!
In deze e-learning krijg je praktische handvatten, bevlogen uitleg van expert Ineke Hanemaaijer, opdrachten en vele voorbeelden om je spellingles te verbeteren. Na afloop van deze e-learning kun jij:
Deze e-learning is speciaal ontwikkeld voor:
werkzaam in het primair onderwijs
Hoofdstuk 1
Introductie
Na het volgen van dit hoofdstuk kun je:
Hoofdstuk 2
Fasen van de spellingles
Na het volgen van dit hoofdstuk kun je:
Hoofdstuk 3
Verlengde instructie en preteaching
Na het volgen van dit hoofdstuk kun je:
Hoofdstuk 4
Analyseren van spellingproblemen
Na het volgen van dit hoofdstuk kun je:
Schrijf nu in en ontvang:
De prijs bedraagt € 59,00 ex btw per deelnemer. Volg de module met je collega's: iedere 5e deelnemer gratis
Abonnees volgen deze module gratis!
Voor het volgen van deze e-learning heb je een internetverbinding nodig en een computer, laptop of tablet met een schermafmeting van tenminste 9,7”. Zorg dat je de laatste versie van je internetbrowser hebt geïnstalleerd voor een optimale werking van de e-learning.
Heb je een individueel abonnement of maakt jouw school gebruik van een teamabonnement, dan is deze module inbegrepen bij het abonnement. Je betaalt voor deze module dus niks extra! Log in en klik op ‘Start’ om direct te beginnen. Heb je nog geen abonnement? Klik dan op ‘Inschrijven’ en kies het abonnement dat bij je past.
Na het voltooien van de module kun je je certificaat van deelname downloaden via je Profielpagina.
Deze bijeenkomst is gevalideerd door het Lerarenregister voor 2 RU, onder activiteitsnummer 00601-11784
Urenverdeling naar inhoud | ||
Vakinhoudelijk | - | |
(vak)didactisch | 2 uur | |
Pedagogisch | ||
Overig |
Lerarenportfolio.nl