Congres
Kies een congres
10-daagse opleiding tot gedragsexpert in het vmbo en mbo
10-daagse opleiding tot intern begeleider
10-daagse opleiding tot zorgcoördinator (in het voortgezet onderwijs)
6-daagse cursus | Autismecoach in het po
6-daagse cursus | Autismecoach in het po
6-daagse cursus | Autismecoach in het vo
Aan de slag met denkvaardigheden
Antipestcoördinator in het primair onderwijs
Antipestcoördinator in het vo
Autisme anders bekijken (po)
Autisme anders bekijken (po)
Autisme anders bekijken (vo)
Autisme anders bekijken (vo)
Beeldcoaching in je team
Begrijpend lezen in het po
Beleidsplannen schrijven
Beter leren in beweging (vo/mbo)
Bewegend leren
Bewegend leren
Bewegend leren
Breinbewust leren
Buitenlessen
Coachend leidinggeven
Coachend leidinggeven
Coachend Leidinggeven
Combinatiegroep 2-3
De hoek in!
De jongenscode (po)
De jongenscode (vo/mbo)
De rol van sectievoorzitter
Denkvragen stellen
Digitale didactiek
Digitale didactiek
Directe instructie
Echtscheiding en school
Effectief communiceren met pubers
Eindexamen in zicht
Examencommissies onder de loep
Executieve functies in de klas (po)
Executieve functies in de klas (vo/mbo)
Faalangstreductietrainer
Faalangstreductietrainer
Faalangstreductietrainer
Formatief evalueren (po)
Formatief evalueren (vo)
Frauderende studenten
Gamification: activeren met speldidactiek
Gamification: activeren met speldidactiek
Gedragsbeïnvloeding bij kleuters
Gedragsbeïnvloeding in groep 3 en 4
Gedragsbeïnvloeding in groep 7 en 8
Gedragsstoornissen bij jongeren
Gesprekstechnieken voor leidinggevenden
Grip op je groep
Hechting bij het jonge kind
Het pedagogisch klimaat in de midden- en bovenbouw
Het pedagogisch klimaat in de onderbouw
Hoe verder als het gesprek stokt
Hoogbegaafdheid in het primair onderwijs
Hoogbegaafdheid in het voortgezet onderwijs
Hoogsensitieve jongeren
Hoogsensitieve kinderen in de klas (po)
Ik ga graag met je in discussie
In gesprek met pubers
In gesprek met pubers
Intercollegiaal coachen
Inzicht in de digitale wereld van jongeren
Inzicht in de digitale wereld van jongeren
Jongens, bij de les!
Jongeren met AD(H)D
Kleuterjongens
Kleuterjongens: Brein- en motorische ontwikkeling
Kleuters in beweging
Kleutertaal
Laaggeletterdheid in het vmbo en mbo
Leerlinggedrag positief veranderen
Leesproblemen
Leesproblemen
Leidinggeven aan een professionele schoolcultuur
Lesgeven aan kleuters
Lesgeven in de brugklas
Lesgeven in groep 3
Lesgeven in groep 8
Mediation voor schoolleiders
Mediation voor schoolleiders
Meiden begeleiden
Meidenvenijn (po)
Meidenvenijn (po)
Meidenvenijn (po)
Meidenvenijn (po)
Meidenvenijn (vo)
Meidenvenijn (vo)
Meidenvenijn in het MBO
Meidenvenijn in het MBO
Mindmaps maken
Moeilijk gedrag is te sturen
Motorische vaardigheden in het po
NLP in het onderwijs
Omgaan met rouw en verlies
Onderpresterende jongeren
Ontwikkeling van kleuters
Ontwikkeling van kleuters
Oudergesprekken in het po
Oudergesprekken in het po
Oudergesprekken in het vo
Oudergesprekken in het vo
Oudergesprekken in het vo
Overtuigend leiderschap
Positief leiderschap vanuit transactionele analyse
Positief leiderschap vanuit transactionele analyse
Praten met kwetsbare jongeren
Provocatieve begeleiding
Provocatieve begeleiding
Rekenen met kleuters
Sensomotorische ontwikkeling in de kinderopvang
Somber in de klas
Studenten met psychische klachten
Taalontwikkeling in de kinderopvang
Teamcoach
Temperamentvolle leerlingen
Terugkomdag contact- en vertrouwenspersoon in het primair onderwijs
Trauma bij leerlingen
Van groep 2 naar groep 3
Verandermanagement
Vertrouwenspersoon en de klokkenluidersregeling
Vertrouwenspersoon in het vo of mbo
Visueel werken in het basisonderwijs
Wanhopige jongeren
Werken vanuit leerlijnen